KATERING BERIANI GAM JOHOR UNTUK SEMUA MAJLIS
Kami menyediakan perkhidmatan catering untuk semua jenis majlis anda sama seperti majlis perkahwinan, pertunanga, marhaban, cukur jambul, doa selamat, birthday, akikah, tahlil, pack-food untuk event, seminar, training dan walau dinner keluarga sekalipun – asalkan, minimum order anda adalah 20pax.

last minute order / short notice diterima dengan terma tertentu.tidak terhad untuk sajian berian GAM power batu pahat sahaja, kami juga menyediakan untuk apa apa jenis hidangan mengikut selera anda. Anda pasti puas hati.

Untuk keterangan lanjut sila hubungi kami di:

email :
desaselatan@gmail.com.

tel : +6019 -285 8131.

tele / Fax : +603 5122 1549
FREE SAMPLING UNTUK MERASAI BERIANI GAM KAMI
sebelum anda appoint katerer, ada baiknye anda test dulu apa rase masakan katerer yang anda yang nakanda lantik. make sure rasenya terbaikkkk... jangan sebab katerer ada nama, anda jadi kelabu mata, katerer kecil seperti kami juga mampu melakukannya.. malah lebih baik (insya allah).... jadi untuk memastikan selera anda dipenuhi, and boleh buat appointment dengan kami untuk sampling... kami menyediakan sample untuk 1pax sekiranya anda berminat untuk mencuba atau merasa Beriani Gam Johor kami. Anda dijemput datang sendiri untuk berbincang dan merasainya.. HARGANYA, PASTI MENARI DAN BOLEH RUNDING
kami menyediakn beriani asli batu pahat... dan tukang masak kami adalah dibawa khas dari batu pahat, johor bagi memastikan rasenye ter
pelihara.

sample BERIANI GAM JOHOR kami

PENGUMUMAN: kini telefon dan Fax machine (no. +603 5122 1549) kami telah kembali berfungsi setelah 7bln tergendala perkhidmatannya gara gara perkhidmatan Telekom Malaysia yang sangat cekap. kami memohon maaf sekiranya saudara saudari gagal menghubungi kami sepanjang tempoh tersebut.

SENARAI MENU (klik untuk paparan)

Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday, June 10, 2008

menu terbaru

mee kari istimewa desa selatan adalah sajian istimewa terbaru dari kami yang kaya dengan pelbagai bahan bahan yang berkhasiat selain menaikan selera anda.

nasi ayam black pepper

nasi ayam spesel desa selatan

(paling hangat di kalangan pengunjung kami .. !!!)

No comments:

Related Posts with Thumbnails